კლასი:5
|
|||
თემა:
გამოსაკითხი-- სულხან-საბას ,,ენით დაკოდილი“, ასახსნელი-- ,,უტკბესი და უმწარესი“
დრო: 45 წთ.
|
|||
გაკვეთილის
მიზანი:
მოსწავლეებში თავისუფალი აზროვნების, მსჯელობის უნარის განვითარება,
დაფიქრება ადამიანის უარყოფით თვისებებზე, პარალელის გავლება შესწავლილ მასალასთან
და იგავ-არაკების ერთმანეთთან დაკავშირება,ავტორის სათქმელის ამოცნობა, ძირეული სიტყვიდან
ახალი სიტყვების წარმოება, ანტონიმებზე დაკვირვება.
|
|||
|
|||
ცოდნა:
შესწავლილი აქვთ სულხან-საბას იგავები: ,,უსამართლო შირვან-შაჰი“, ,,მეფე ა ავსიტყვა“,
,,ორმოში ჩაგდებული მეფე“.
|
|||
უნარები:
ტექსტის გაგება-გააზრების უნარი,მიღებული ინფორმაციის არსებულთან შეჯერების
უნარი,მთავარის და მეორეხარისხივანის გამიჯვნის უნარი,აზრის მოკლედ ჩამოყალიბების
უნარი,ვარაუდების გამოთქმის და დასკვნების გამოტანის უნარი.
|
|||
ეროვნული
სასწავლო გეგმის სტანდარტი: V.1,2,3,4,5,8,9.
გამოყენებული
მეთოდები და აქტივობები:
ციტატა
უცხო ტექსტიდან, მნიშვნელოვანი სიტყვები, დროის ღერძი, იგავ-არაკის რუკა, ცნების
რუკა,ვიდეო.3,2,1.
|
|||
შეფასება:
როგორ არის ჩართული მოსწავლე სასწავლო პროცესში;
|
|||
დაჯგუფების ფორმები:
მთელი კლასი, ჯგუფები.
|
|||
|
|||
|
|||
გაკვეთილისეტაპები:
I.-ფაზა ,, წაკითხვამდე“
--დაგროვილი ცოდნის გააქტიურება
--არსებული ცოდნის შეფასება
--შესასწავლი თემის წარდგენა
--კითხვის მოტივაციიც სტიმულირება
II.-ფაზა „წაკითხვის
დროს“
--ახალი ცოდნის მისაღებად მართული პროცესის წარმართვა
საკლასო გარემოში.
--მოსწავლეთა მიერ ახალი ცოდნის დაუფლების
შეფასება.
---ბუნდოვანი შინაარსის ახსნა-განმარტება.
III.-ფაზა „წაკითხვის
შემდეგ“
--ახალი ცოდნის სიღრმისეული გააზრება-განმტკიცება.
--ახალი ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა კონტექსტში.
--სწავლის პროცესის და შედეგების შეფასება.
მსვლელობა
I.ფაზა ,,წაკითხვამდე “
I.აქტივობა-----5წთ
სქემის ,,ცნების რუკა“გამოყენებით
არსებული ცოდნის გააქტიურება.
II. აქტივობა.---3წთ
სიტყვების მნიშვნელობის განსაზღვრა ,,მნიშვნელოვანი სიტყვების“ შევსებით.
III აქტივობა-7 წთ
ტექსტიდან მნიშვნელოვანი მოვლენების გამოყოფის
მიზნით ,,დროის ღერძის“ შევსება.
IV აქტივობა-7წთ
ტექსტის გამთლიანებისა და გააზრების მიზნით
,,იგავ-არაკის რუკის“ შევსება.
V აქტივობა---4წთ
შესწავლილი მასალის შეჯამება.
კითხვა-პასუხი
VI აქტივობა---3წთ
--
შესასწავლი თემის წარდგენა, ძირეული სიტყვისგან
ახალი სიტყვების წარმოება
II ფაზა ,,წაკითხვის
დროს”
VII.აქტივობა--4წთ
სათაურის გაცნობა. T სქემის შევსება
VIII აქტივობა—5
წთ
ტექსტის წაკითხვა ,,ხმამაღალი ფიქრის“გამოყენებით.-მასწავლებლის მიერ
IX-აქტივობა—3წთ
ტექსტის წაკითხვა წყვილებში, პაუზებით. უცხო სიტყვების მონიშვნა კითხვის
დროს.
X აქტივობა --2 წთ
შეგონების ამოწერა და ჩაწვდომა.
III ფაზა ,,წაკითხვის
შემდეგ”
XI აქტივობა--3 წთ
შემაჯამებელი კითხვა-პასუხი
XII აქტივობა-6წ
ვიზუალიზების მიზნით ვიდეოს ჩვენება
XIII აქტივობა--5წთ
სქემის ,,3,2,1“ შევსება
შეფასება
მოსწავლეები შეაფასებენ გაკვეთილს
და გამოარჩევენ მათთვის
საინტერესო აქტივობებს.
საშინაო დავალების მიცემა
|
სულხან-საბა ორბელიანის ,,უტკბესი და უმწარესი"
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment